Tuesday, April 27, 2010

Futsal at Sport Planet Ampang

Pergh...nak di ikutkan dah lambat sampai mmg x de peluang nk main tp tiba2 ade rezqi org ajak main. Alhamdulillah dapat r score tp lepastu aku men position keeper haha. mcm x caye agak berbakat gak aku rupenyer kat position tu hehe. Kalo nak ikutkan aku nak men atas score n assist bnyk2, tp adatla men ngan org tua2..kene la mengalah hehe...

Semalam men ngan Azhar budak intern kat PNB dulu n skang keje kat OCBC, nsib bek dia blanje byr duit futsal, Alhamdulillah murah rezqi hehe. Thanx Azhar insyaallah kalo ade rezqi lebih aku blnje ko plak.

Bngun awl2 pg tngk bola team fav from Bundesliga Bayern Munchen menang bergaya 3-0 n hatrick from Ivica Olic hoho.Esk pg Inter vs Barca, hm hopefully Barca can overcome Inter, dua2 team fav aku, 1 dri spain n 1 lg Italy, cume nk tngk corak permainan yg menarik je la

"Al-Aqlu Salim min Jismi Salim"
Akal yang sihat datangnya dari tubuh badan yg sihat, fokus bersukan tuk tubuh badan yg Sihat barulah Ibadat n yg lain2 boleh fokus.Amin

No comments:

Post a Comment